Meniu

×

Cosul meu

Niciun produs nu se afla in cos.

×

Informatii utile

Ce este wishlist-ul ?

Wishlist-ul (sau lista de dorinte) este locul unde iti poti aduna toate produsele preferate pentru a le avea mereu la indemana in cazul in care te hotarasti sa le comanzi. Pentru a te bucura de avantajele listei de dorinte, va trebui sa iti creezi intai de toate un cont de utilizator.

Ce fac in cazul in care mi-am uitat parola de logare pe site?

In cazul in care nu iti mai amintesti parola setata, intra pe pagina de logare si acceseaza link-ul „Ai uitat parola?”. Vei primi apoi pe e-mail un link de confirmare, pe care daca il vei accesa, vei primi automat un al doilea e-mail cu noua ta parola.

Cum pot realiza o comanda pe acest site?

E simplu sa realizezi comenzi online! Trebuie sa intri pe pagina produsului dorit, sa alegi culoarea, marimea, cantitatea necesara, sa apesi butonul „Adauga in cos”, apoi „Finalizeaza comanda”.

Pentru a vedea lista completa a comenzilor tale, viziteaza sectiunea „Contul meu”.

Cum voi sti daca comanda mea a fost procesata?

Dupa plasarea comenzii pe site, iti vom trimite un e-mail de confirmare a acesteia.

Cum platesc?

Poti realiza plata produselor achizitionate pe acest site prin urmatoarele moduri:

Ramburs

Acest tip de plata se realizeaza integral in lei, la livrarea produselor la adresa furnizata si se inmaneaza celui care realizeaza livrarea. Plata in ramburs nu presupune achitarea unor taxe suplimentare fata de cele mentionate in momentul finalizarii comenzii.

Online - prin platforma PayU

Plata online se realizezaza in conditii de siguranta maxima si nu include perceperea niciunui tip de comision.

Finalizarea corecta a tranzactiei presupune furnizarea codului cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura posesorului (in functie de tipul de card, acestea pot lipsi).

Care este termenul de livrare al produselor?

Produsele comandate online se vor livra in aproximativ 48 de ore, in zilele lucratoare.

Care este pretul transportului unei comenzi?

Pretul transportului este de 15 lei pentru comenzile cu valoare mai mica de 200 lei, livrate in localitatile in care Fan Courier are acoperire. Pentru localitati in afara retelei de curierat, livrarea se face contra unei taxe suplimentare, pe care o puteti calcula aici: https://www.fancourier.ro/acoperire/

Se pot returna produsele achizitionate pe acest site?

In cazul in care ai ales marimea nepotrivita, ai identificat un defect de fabricatie sau pur si simplu doresti sa returnezi produsul achizitionat, o poti face in decurs de 14 zile lucratoare.

*Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii acestora.

Politica de retur

Conform legilor in vigoare, renuntarea la produsele cumparate se poate face fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii (reglementeaza informatiile ce trebuie oferite consumatorilor in stadiul precontractual) si Legea nr 365/2002 privind comertul electronic republicata in temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.

Important: conform Art. 16 din OUG 34/2014, fac exceptie de la dreptul de retragere produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii. Acestea nu se returneaza! Din aceasta categorie fac parte ciorapii si lenjeria intima!

Conditiile generale de returnare:

1. Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea contravalorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati. Pentru a returna produsul, trebuie sa completati formularul special de retur din contul dumneavoastra. Atat produsele returnate, cat si ambalajul lor (cutiile/plicuri/etichete) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina etichetele intacte ale produselor si facura / copia facturii de achizitie. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur, prin transfer bancar. Pentru a face transferul, clientul trebuie sa specifice in formularul de retur datele necesare (motivul returului, cont IBAN). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a refuza primirea si de a-l expedia inapoi clientului pe cheltuiala acestuia.

2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei: Va rugam sa efectuati verificarea calitatii produselor imediat ce ati primit si achitat coletul. Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte, insa in cazul in care primiti un produs neconform, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa www.gatta.ro la numarul de telefon: 0731 370 111 sau prin email: comenzi@gatta.ro, si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit.

3. Produse livrate gresit:
Va rugam sa efectuati verificarea produselor imediat ce ati primit si achitat coletul. Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa semnalati telefonic acest lucru in momentul primirii coletului, cu agentul curier martor, pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Pentru a returna produsul, trebuie ss completati formularul special de retur din contul dumneavoastrs, cu detalierea celor intamplate. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de www.gatta.ro. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.gatta.ro.

In cazul in care produsul livrat prezinta defectiuni sau nu corespunde cu produsul comandat, costurile de retur sunt suportate de catre www.gatta.ro. Clientul va trebui sa anunte telefonic sau prin e-mail aceste neconformitati, iar www.gatta.ro va trimite un curier la adresa de livrare, care va ridica produsele si le va returna.

Observatii generale:

Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat rapid, care permit urmarirea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi. In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la produsele defecte in perioada de garantie, acestea trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu toate etichetele la locul lor si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs!
Din motive de igiena, produsele purtate sau/si spalate nu vor fi returnate.

Important: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila si care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate in considerare. Returnarea produselor trebuie facuta cu respectarea conditiilor de mai sus si folosind serviciul de curierat rapid.

Conditii Speciale:

In durata de livrare, pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari www.gatta.ro, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii. Prin plasarea comenzii pe site-ul www.gatta.ro, va asumati luarea la cunostinta si acceptarea conditiilor mai sus prezentate.

Cum pot contacta un consultant Gatta?

Daca ai nevoie de informatii privind comanda realizata sau produsele din portofoliul nostru, ne poti scrie la adresa comenzi@gatta.ro sau suna la +40 731 370 111 disponibil intre orele 09:00-16:00, de luni pana vineri.

Fii Gatta

... sa cuceresti fiecare privire!

Descopera colectii noi de lenjerie, preturi seducatoare si realizeaza tinute in tendinte!