Pentru efectuarea returului, dați click pe butonul RETURNEAZA de mai jos!
Intră pe site-ul Gatta în contul tău de client. Dă click pe butonul din site “Retur”. Completează toate rubricile din formularul de retur online, solicitarea ta va fi validată, urmând să fii contactat de firma de curierat selectată de tine.
După ce ai completat formularul de retur, firma de curierat ți-a generat deja AWB-ul și urmează să fii contactat de un agent de-al lor pentru ridicare.
Te rugăm să returnezi produsele fără ca acestea să fie deteriorate sau purtate, ambalate în cutia originală împreună cu toate etichetele originale. În cazul nerespectării acestor condiții returul tău nu va putea fi acceptat, coletul va fi returnat către tine.
Ambalajul original al produsului trebuie împachetat cu o pungă/folie protectoare sau așezată într-o altă cutie. Te rugăm să nu utilizezi bandă adeziva direct pe ambalajul original al produsului. Dacă ai mai multe produse de returnat te rugăm să pregătești un singur colet. În cazul în care ambalajul original este deteriorat vom fi nevoiți să îți reținem 50 RON din contravaloare, suma reprezentând costul reambalării produsului.
Potrivit prevederilor legale în vigoare, „consumatorul are dreptul să-i notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”. Perioada de retur începe din ziua primirii comenzii.
Dacă te-ai răzgândit cu privire la produsul pe care l-ai primit și dorești un alt model, poți face retur la acesta și să plasezi o nouă comandă la noi pe site. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face prin transfer bancar. Pentru a face transferul, clientul trebuie sa specifice in formularul de retur datele necesare (titularul contului, cont IBAN).
Toate produsele achiziționate de pe site-ul nostru în caz de retur trebuie trimise prin curier rapid către firma MONDOROM S.R.L. str. Anghel Saligny nr. 20 (Parc Eurobusiness 2), Oradea, Bihor, cod poștal 410085.
Firma Mondorom îți va restitui contravaloarea produsului/produselor returnate în maxim 14 zile de la primirea returului. Dacă returul tău nu va fi acceptat vei fi contactat de către departamentul nostru online pentru soluționare.
*Te rugăm să păstrezi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamații, iar in cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.
Conform Art. 16 din OUG 34/2014, fac excepție de la dreptul de retragere produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății. Acestea nu se returnează! Din această categorie fac parte ciorapii și lenjeria intimă!
*produsele din această categorie nu pot fi returnate sau schimbate.
Produsele utilizate nu se pot returna, de asemenea. Nu acceptăm produse purtate!
Dacă ați primit un produs diferit față de cel comandat de tine, cheltuiala de transport va fi suportată integral de către noi. Vei fi contactat de către un angajat Gatta pentru soluționarea problemei în cel mai scurt timp de la sesizare.
Dacă nu reușești să efectuezi procedura de retur singur(ă) te rugăm să ne contactezi pe adresa de email: [email protected]
Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii acestora.